Czy Was tez irytują reklamy?

Prezesi firm non stop zachodzą w głowę, jakie metody reklamy obrać, żeby zwiększyć ilość kupujących, aby zwiększyć zyski przedsiębiorstwa. W dzisiejszych czasach promocja nie opiera się jedynie mediach typu: gazeta lokalna, czy tv. Reklama jest dziś potwornie wielowątkowym mechanizmem i stosuje wiele metod. Niezmiernie popularna stała się reklama internetowa, a przede wszystkim cieszący się uznaniem tzw. social media marketing. Musimy nadmienić, że nie jest to dokuczliwa odmiana reklamy, jaką klienci omijają szerokim łukiem.
Social media to zabiegi na serwisach społecznościowych w Internecie. Najpopularniejszymi i co za tym idzie będącymi w zainteresowaniu speców od reklamy serwisami skupiającymi społeczność w naszym kraju są: Facebook, GoldenLine, Google+, Digart. Jest to metoda, która zaczyna się rozwijać. W naszym kraju mało, bo 5 % przedsiębiorstw wykorzystuje social media. Bezsprzeczny jednakże jest naturalnie fakt, że social media należy do metod bardzo przyszłościowych, albowiem Internet staje się potęgą, a ilość jego użytkowników wciąż rośnie. Istotne jest zaistnienie prowadzonej działalności na Facebooku, założenie tam fanpage’a i czynne zdobywanie fanów. Innym sposobem na reklamę jest tzw. custom publishing. Są to narzędzia promocji, które w świetny sposób kreują wizerunek marki. Klienci bardziej łaskawie odnoszą się do takiej promocji, albowiem nie narzuca się ona klientowi, pozwala na samodzielność wyboru np. w sprawie polubienia fanpage firmy. To w rękach klientów jest decyzja, czy są zainteresowani informacjami dotyczącymi firmy. W związku z tym ten typ reklamy jest najskuteczniejszy.

Advertisements

Tagi: , ,

%d blogerów lubi to: